Saturday, February 29, 2020

צפייה ישירה| ליגת העל 1.3.20



שידורי ליגת העל


1.3.20
מכבי חיפה נגד ב"ש צפייה ישירה

נס צינה - ק"ש צפייה ישירה


ביתר נגד אשדוד צפייה ישירה
קלאסיקו צפייה ישירה
קלאסיקו באנגלית צפייה ישירה


אתר חיצוני



Friday, February 28, 2020

נגן מתוך לינק חיצוני




צאט

Thursday, February 20, 2020

צפייה ישירה סקוטלנד - ישראל 26.03.20 21:45


צפייה ישירה משחק נבחרת ישראל
 סקוטלנד - ישראל ה’  26.03.20
שעת משחק: 21:45
לינק לצפייה ישירה : סקוטלנד נגד ישראל




כאן חינוכית 23


כאן חינוכית 


כאן חינוכית הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי, ששידוריו מיועדים לילדים ונוער. הערוץ מחליף את הטלוויזיה החינוכית הישראלית בעקבות חוק השידור הציבורי הישראלי, וקם ב-15 באוגוסט 2018 כחלק מתאגיד "כאן" כחלק מחוק תאגיד השידור הציבורי הישראלי, קו הזמן של ערוצי הברודקאסט בישראל במשך השנים חלה הידרדרות חמורה במעמדה ובתפקודה של רשות השידור. לאחר איסוף נתונים רבים ודוחות הוחלט שכדאי לסגור את הרשות, ולשם כך נדרשה חקיקה. על אף שמעולם לא היה כל קשר בין הטלוויזיה החינוכית לרשות השידור (בדומה ליחסי רשות השידור-גלי צה"ל), למעט חלוקת שעות השידור ותדר הערוץ עצמו למשך שנים רבות (עד תחילת שנות ה-2000), עם חקיקת חוק השידור הציבורי החדש הוחלט לכלול גם את הטלוויזיה החינוכית הישראלית.

Saturday, February 15, 2020

ערוץ 21 ( ערוץ הקניות)


ערוץ הקניות  


ערוץ הקניות הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי מסחרי המתמחה בהצגת ומכירת מוצרי צריכה לקהל הצופים המשודר ב-HOT, YES ופרטנר TV. בכל תוכנית (למעט "TV שופ אמריקה") יש מנחה אשר מציג את המוצרים אשר יהיו בתוכנית בתחילת התוכנית ובסופה. כל מוצר מוצג על ידי סרטון קצר של עד 5 דקות. במהלך השידור מזכיר המנחה את המוקד הטלפוני ואת אתר האינטרנט של הערוץ, דרכם ניתן לרכוש את המוצרים. בכל חודש יש 2–3 ימי צילום מרוכזים, ובכל יום שכזה מצלמים כ-20 סרטונים. הערוץ משדר 24 שעות ביממה במשך כל השנה (אך לא ביום כיפור ובימי זיכרון ממלכתיים בישראל). שידורי הרצף מתחילים בשעה 14:00, ונמשכים עד חצות. בשאר שעות היום משדרים את התוכניות בשידור חוזר. הערוץ הוקם בשנת 1995 על ידי חברת "גלובוס גרופ" וקבוצת "דחף". משרדי הערוץ ממוקמים בשדרות ירושלים בתל אביב-יפו, ואולפני השידור ממוקמים בקריית התקשורת נווה אילן. מנכ"ל הערוץ הוא אורן ז'ורבין. לערוץ חנויות פיזיות בתל אביב, חיפה ובבאר שבע. את מוצרי הערוץ ניתן לרכוש ב־4 דרכים: קנייה בחנויות הפיזיות, באמצעות מוקד השירות של הערוץ, רכישה באתר הערוץ, או הזמנה ביישומון הערוץ.

ערוץ אלג'זירה

ערוץ אלג'זירה  


אלג'זירה (ערבית: الجزيرة, תרגום: "האי", קיצור ל"חצי האי ערב") היא רשת שידור טלוויזיונית לוויינית רבת השפעה המשדרת בשפה הערבית ובשפה האנגלית, שהוקמה על ידי האמיר חמד בן ח'ליפה אאל ת'אני, שליט קטר, לאחר שהדיח את אביו מהשלטון במדינה, ומרכזה בדוחה בירת קטר. הרשת זכתה לפרסום בינלאומי רב כאשר שידרה קלטות של הטרוריסט אוסאמה בן לאדן לאחר פיגועי 11 בספטמבר, ושל בכירים נוספים בארגון הטרור אל-קאעידה. הרשת מפעילה מספר ערוצים בנוסף לערוץ החדשות הראשי, כגון ערוץ ספורט, ערוץ חי המשדר ועדות וכנסים, ערוץ דוקומנטרי וערוץ מיוחד לילדים. בנוסף לערוצי טלוויזיה מפעילה הרשת מספר אתרי אינטרנט.

Tuesday, February 11, 2020

ערוץ 26 האח הגדול



ערוץ 26 האח הגדול 


האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית - פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים, שנבחרו על ידי הפקת התוכנית, ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה "בית האח הגדול". בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי (באינטרנט או בערוץ טלוויזיה ייעודי) או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב"בית האח הגדול" למשך פרק זמן מוגדר המשתנה מעונה לעונה, ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לתוכנית הגמר, בה לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית. בסיום הגמר, מוכרז הדייר האחרון שנותר בבית כמנצח וזוכה בפרס. שמה של התוכנית נלקח מהרומן "1984" מאת ג'ורג' אורוול, בו "האח הגדול" הוא דמות טוטליטארית, "רואה כול", השולטת ב"אוקיאניה" ובחיי תושביה.